Alla inlägg under maj 2013

Av cc**** d**** - 28 maj 2013 20:51

Jag vet inte vad ja ska skriva, men då kommer det vell massor ändå... bruka va så! 

 

iaf så saknar ja "F" rätt mkt. men det e okej. Som sagt Livet går vidare. Man måste blicka frammåt. Många människor vet inte hur man gör det när svåriheten tar över en... man måste få sörja på sitt sätt först innan man kan börja blicka frammåt. jag tycker verkligen synd om människor som inte ser ljuset i livet... eller bara inse att ta vara på det liv man har. För man lever bara en gång... 

 

Nu ska ja inte sitta här o tro man e bättre än någon annan på sånt... men jag önskar att mina rader får vissa att förstå att dom e mer värd tex att få ett bra liv. Många andra väljer att blunda o gräva sej ännu djupare :/ Det e dom jag vill lyfta o försöka få dem att förstå att dom e värd nått så mkt bättre. Livet är en prövning.... det e så mycket som man har gått igenom på sitt 33åriga liv... mkt ångrar man o mkt skrattar man åt.... men man lär sej av sina största misstag! 

Ingen är perfekt! och ALLA kan om man verkligen vill! 

 

Jag önskar verkligen att dom som mår så fruktansvärt dåligt börja höjja hakan o tänka på sej själv.... börja leva... ta vara på det man har... Gå o prata med någon som dom kan lita på.. gråta om det behövs... ut o gå.. rensa tankarna.... önskar er så mkt ljus i era liv :) 

 

Från en omtänksam tjej <3

 

Av cc**** d**** - 22 maj 2013 18:48

känns ok idag, man ska vell varken hoppas el grubbla nått mer som har varit... 

 

har iaf haft en bra dag på jobbet. och barnfritt blev det tills imorn :) 

då har man passat på att både städat tvättat, o när ja tänkte åka o tvätta samt städa bilen DÅ ska det spö regna så det får bli en annan dag istället :/ På fredag är vi lediga iaf, o då blir det mkt som vanligt att försöka hinna med... jolina fyller 13 år idag min kära lilla kusin som blitt så stor <3 tänkte ja måste upp i helgen o gratta na <3 vill åka fredag så kanske man kan sova där tills lördag iaf OM ja kunde få nån att sova hos mej o passa kattungarna här hemma..som idag blir 9veckor gammal =) *beeeeeaaaaa ;)* 

 

men nu ska ja kasta mej isängen o slå på en film o sen sova gott... jobb imorn med 7:00 eller tidigare ;) 

 

<3

Av cc**** d**** - 20 maj 2013 18:53

    Jag kommer aldrig sluta älska dig      


**************************************************
**************************************************
*************************************


      


 


    


  


 








 





Av cc**** d**** - 20 maj 2013 17:28

Det är svårt att verkligen glömma då man älskar någon så djupt som jag gör :( När ja väl kände känslorna för Han med det stora H:et så sket det sej :( Jag saknar honom sååååå mkt, tårarna rullar nerför mina kinder o jag vill verkligen ha honom här hos mej just nu... Jag vill ha honom tillbaka. det kanske var jag som överreagerade som min moster skrev till mej förut idag.... det kanske är så att det va en av dom där "prövningarna" i kärleks livet.... Man måste bita sej i läppen flera gånger när man är två ibland... "men ni älskar juh varann, varför är det slut" o juh mer ja tänker på det så känns det som om jag inte vet varför och att jag kanske faktiskt överreagerade :( Och nu sitter jag här med tårtarna i ögonen o ångrar bittert allting o inte vågar jag ringa honom o skrika att jag vill ha honom tillbaka :(  Vill inte känna såhär längre... 

 

 

Du var min sol i livet, dej kunde jag verkligen lita på.

Du fick mej att känna mej älskad och du fick mej alltid att le.

Jag sa alltid att du va speciell för mej och att du betydde mycket för mej.

Jag vill känna dina varma kramar

Jag vill känna dina läppar mot mina

Jag vill höra dig säga att du älskar mig, igen.

Jag kommer aldrig glömma dig, alltid sakna dig.

Mitt hjärta är trasigt, kom o laga det <3

?

Av cc**** d**** - 19 maj 2013 22:03

Singel blev jag idag... det ska nog vara så att jag o min dotter ska leva ensammen bara hon o jag! För kärlek o en karl i våra liv verka jävligt hopplöst!! Förbannad, ledsen o förvirrad. Men tillbaka går jag INTE! Det va INTE mitt fel att han valde alkoholen framför oss. o det e juh inte första gången om man säger så... 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards